Wyposażenie sklepu odzieżowego – co się na nie składa?

Filed in Biznes by on 27 marca 2017 0 Comments

Aby odnieść sukces w branży odzieżowej, nie wystarczy mieć atrakcyjny asortyment. Towar ten musi być równie atrakcyjnie zaprezentowany. I tu odkrywamy rolę, jaką pełni wyposażenie sklepu odzieżowego.

Rola ekspozycji odzieży

Dobrze zaprojektowane szafy, półki, wieszaki, manekiny na witrynie, to wszystko czynniki sukcesu sklepu odzieżowego. Przyciągają wzrok, ułatwiają odnalezienie poszukiwanego ubioru, zachęcają do przeglądania reszty oferty i sprawdzenia co jeszcze można znaleźć w danym sklepie. Ładnie wyeksponowane zachęcają też do przymierzenia, a przymierzenie ubrania przy odpowiednim lustrze i w korzystnym oświetleniu znacznie zwiększa szanse na zakup.

Składniki wyposażenia sklepów odzieżowych

wyposażenie sklepu odzieżowegoW sklepach z dużą ofertą ogromne znaczenie ma wprowadzenie regałów i szafek na ubrania, gdzie odzież ułożona jest kolorami lub rozmiarami. Jeszcze korzystniejszym sposobem na zaprezentowanie ubrań jest rozwieszenie ich na wieszakach. Bardzo praktycznym rozwiązaniem są mobilne wieszaki na odzież, wyposażone w kółka, które w razie potrzeby łatwo jest przewieźć na zaplecze. Duże wieszaki to jedno, jednak równie ważne są i te małe wieszaki, na których bezpośrednio wisi prezentowana odzież. Niestety większość sklepów nie jest w stanie obejść się tylko z jednym rodzajem wieszaków. Każdy rodzaj odzieży wymaga nieco innego wsparcia i rozłożenia ciężaru, innego materiału i kształtu. Delikatnej jedwabnej bluzki nie rozwiesimy na szerokim, drewnianym wieszaku, a zimowej kurtki nie uniesie cienki plastikowy wieszak. Kolejnym przydatnym elementem są pokrowce na odzież. Pozwalają one osłonić i ochronić najdelikatniejsze i najbardziej cenne rodzaje odzieży. W butikach odzieżowych przydają się również kanapy i pufy do siedzenia, zwłaszcza tam, gdzie obok ubrań sprzedawane są buty. Pozwalają one na przymierzenie ich w komfortowych warunkach, co znacznie zwiększa ogólne zadowolenie z zakupów i ocenę danego sklepu, nawet jeśli zakup ostatecznie nie zostanie dokonany. Nie bez znaczenia jest także wygląd tej części wyposażenia, który służy sprzedawcy, czyli biurka lub lady sklepowej.

Idealnie byłoby, gdyby całe wyposażenie sklepu odzieżowego pochodziło z jednego źródła i było do siebie starannie dopasowane, zarówno jakością wykonania, jak i wyglądem. Wpływa to na ogólną atmosferę sklepu i poczucie, że wyposażenie jest równie stylowe jak oferowana do sprzedaży odzież. Dlatego też właśnie warto korzystać z usług firm, które wyspecjalizowały się w wyposażaniu sklepów odzieżowych i same są w stanie zaproponować najkorzystniejsze rozwiązania klientom. W aranżacji butiku mogą przydać się produkty ze sklepu http://www.hang-on.pl

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *