Jak założyć sklep internetowy?

Filed in Biznes by on 20 czerwca 2016 0 Comments

Model biznesowy sklepów on-line, czyli prowadzenie sklepu internetowego jest świetny, zwłaszcza dla zapracowanych matek lub kogoś kto chce prowadzić biznes w niepełnym wymiarze godzin.

Istnieje wiele korzyści z używania tego modelu działalności online w tym:

-Koszt wejścia tworzenia sklepu internetowego jest stosunkowo niski.
-Można uruchomić swój sklep internetowy w swoim wolnym czasie, jeśli masz stałą pracę.
-Obecnie istnieje tak wiele narzędzi, które pomogą Ci skonfigurować sklep internetowy, że na pewno jego tworzenie nie będzie stanowiło dla ciebie żadnego problemu.
-W przeciwieństwie do fizycznego sklepu, nie trzeba zatrudniać żadnych pracowników, lub płacić rachunków, takich jak wynajem czy za zużycie energii elektrycznej.
-Nadal zarabiasz pieniądze nawet podczas snu, gdyż twoje produkty są dostępne dla klientów przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu do klientów online!

Więc teraz, gdy już wiesz, jakie są korzyści płynące z posiadania sklepu internetowego, w jaki sposób wziąć się za tworzenie sklepów internetowych?

1. Zdecyduj się na produkty, jakie chcesz sprzedawać

Ważne dla Twojego sukcesu jest to, że gama produktów, nie jest zbyt duża, zawsze lepiej znaleźć niszę produktową i wtedy masz szansę stać się głównym dostawcą na tym obszarze.

Twój ekwipunek może stać się mylący dla klientów i nie będzie się wyróżniać na giełdzie, jeśli dodasz zbyt wiele różnego rodzaju produktów do strony, na przykład, jeśli sprzedajesz przedmioty golfowe i ubrania dla dzieci w tym samym sklepie! Ale jeśli na przykład, specjalizujesz się w spersonalizowanych elementach golfowych, masz większe szanse na wyróżnienie się na rynku.

2. Zrób badania zanim zabierzesz się za tworzenie sklepu internetowego.

Dowiedz się więcej o produkcie, który chcesz sprzedać, poznaj zwyczaje zakupowe potencjalnych klientów, a także przedział cenowy dla tego produktu. Napisz profil klienta docelowego i użyj tego do marketingu. Badania na portalach społecznościowych takich jak Facebook i ze zniżkami takich jak Groupon są dobrym pomysłem. Wybierz produkt, który jest zbywalny i jeśli to możliwe, który Cię interesuje, gdy będziesz przeznaczać dużej ilości czasu na nauce radzenia sobie z tym produktem.

W końcu musisz zdecydować, czy chcesz chcesz to sprzedać na rynku detalicznym czy hurtowym.

3. Znajdź dostawcę.

Należy również wykonać badania wśród dostawców. Są to tak zwane dropshippers (Google „Dropshipping”). Albo można wybrać tradycyjnego hurtownika, który może dostarczyć Ci niewielką iloścć produktu, gdzie następnie sam wykonujesz wysyłkę do swoich klientów. Jeśli zdecydujesz się skorzystać z tradycyjnej hurtowni, upewnij się, że masz miejsce do przechowywania produktów i nie będziesz zamawiać zbyt wiele produktów na początku. Zacznij powoli, poznaj swoich klientów, wtedy tworzenie sklepów internetowych jest łatwiejsze.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *