O co chodzi z tym pozycjonowaniem?

Załóżmy, że szukasz czegoś w internecie. Wpisujesz daną frazę w wyszukiwarkę Google. Wybierasz tę stronę, która wyświetli Ci się jako pierwsza, bo tak jest najszybciej i “po co szukać dalej skoro ta pewnie będzie trafna”. Przechodzisz do strony, na którą przekieruje Cię wyszukiwarka. Strona jest dobrze zbudowana i wygląda jakby była ciągle aktualizowana, więc przeglądasz ofertę marki, korzystasz z usług lub kupujesz jej produkty. Tak zapewne wygląda mechanizm wyszukiwania każdego z nas. Najczęściej wybieramy te strony, które wyświetlą się jako pierwsze, rzadko przechodzimy na kolejne strony wyszukiwarki, mimo, że moglibyśmy znaleźć tam równie pasujące treści. Na tym właśnie polega pozycjonowanie stron- na zwiększaniu widoczności danej strony w wynikach wyszukiwania przeglądarki, czyli sprawienie, aby znalazła się ona w pierwszych wynikach po wpisaniu określonej frazy przez użytkownika.

Najbardziej znana wyszukiwarka na świecie zajmuje się znajdowaniem adresów URL do podstron, które najbardziej pasują do zadanego przez Ciebie pytania i udzielają na nie najlepszej odpowiedzi. Nie ważne czy pytasz o jakiś produkt, usługę, informacje czy próbujesz rozwiązać jakieś zadanie z fizyki. Na pozycjonowanie składają się liczne procesy dotyczące działań SEO, które przeprowadza się on-site (na stronie) oraz off-site (poza stroną). On-site to optymalizacja wszystkich publikowanych treści i kodu strony. Do off-site należy pozyskiwanie wartościowych linków przekierowujących do naszej witryny. W tym również mogą pomóc link-builderzy z PROMOznawców.

Być może zauważyłeś, że wyszukiwarka Google dobrze radzą sobie z błędami ortograficznymi, a nawet sugerują pasujące słowa i dokańczanie zdań. Robi to coraz lepiej, dając coraz dokładniejsze wyniki. A to dlatego, że Google jest wyszukiwarką tekstową – jej zadaniem jest „odczytanie” tekstu na stronie, a dzięki algorytmom i sztucznej inteligencji potrafi dopasować kontekst tego tekstu do danego słowa. Dlatego w kwestii pozycjonowania tak ważna jest jakość tekstu na stronie, a nie jego ilość. Z tego względu warto takie zadania jak pisanie tekstów na strony internetowe zlecić agencji marketingowej, która w swoim zespole ma doświadczonego copywritera. Teksty na stronie muszą spełniać pewne warunki techniczne, aby roboty Google potrafiły je przeczytać. Walczyć o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania może każdy materiał, jaki tylko uda się odczytać i zaindeksować robotom sieciowym. Wartościowe teksty blogowe, poradniki czy odpowiedzi na konkretne pytania – tego typu treści zapewniają ruch na stronie na długo po publikacji. Bez promocji, wydatków na reklamy ani szczególnych starań z Twojej strony.

PROMOznawcy łącząc znajomość psychologii rynku internetowego i zamiłowanie do informatyki stworzą stronę internetową dla Twojej marki, napiszą jakościowe teksty zgodnie z frazami kluczowymi i pomogą ją wypromować pozycjonując witrynę przy użyciu odpowiednich narzędzi. Wpisz w wyszukiwarkę “promoznawcy” i sprawdź, co mają do zaoferowania.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.