Bardzo często w reklamach pojawiają się dzieci. Powodują one, ze reklama jest bardziej rodzinna i wzruszająca. Dlatego też, jak najbardziej przyciąga uwagę. Oczywiście, w większości przypadków dzieci pojawiają się w reklamach kojarzących się z zabawkami oraz rodziną. Na pewno trudna jest praca z dzieckiem podczas kręcenia reklamy, ponieważ trzeba dostosować się do tego, jaką takie dziecko ma wytrzymałość. Nie zawsze będzie można kręcić reklamę cały dzień, ponieważ byłoby to zbyt męczące i obciążające dla dziecka. W takiej sytuacji na pewno trzeba mieć dobrze ułożony harmonogram takiej reklamy, aby wszystko mogło udać się na czas. Dzieci są dość kapryśne. Dlatego też praca z nimi nie jest łatwa. Szczególnie nie można zapanować nad malutkimi dziećmi, które niewiele lub nic nie rozumieją. Nie można w końcu powiedzieć im, żeby nie płakały tylko się uśmiechały. Na pewno więc kręcenie reklamy, w której są dzieci nie jest łatwą pracą, choć takich reklam jest stosunkowo dużo. Na pewno reżyser reklamy musi mieć odpowiednie podejście do dzieci, aby w prawidłowy sposób wszystko zorganizować. Jeśli tak będzie na pewno osiągnie się wysokie rezultaty z możliwości, jakie posiadało się będzie w tym zakresie. Reklama zostanie zrealizowana w prawidłowy sposób pod wieloma względami. Każdy na pewno z takiego faktu będzie mógł być wtedy odpowiednio zadowolony i usatysfakcjonowany. Reklama z udziałem dzieci jest na tyle wzruszająca i rozbrajające, że bardzo często jest chętnie oglądana przez widzów. Są oni skorzy kupić produkty reklamowane przez dzieci dużo częściej, niż przez dorosłych. Dlatego też, jak najbardziej jest to wyjątkowo udany chwyt, który pozwala na podniesienie wyników sprzedaży produktów. Na pewno bardzo dobrze wyjdzie się na tym, jeśli zaangażuje się w reklamie dzieci. Trzeba jednak pamiętać o tym, że nie będzie to zbyt łatwa praca. Jednak, jeśli będzie się miało tego świadomość, na pewno ułoży się tak plan pracy, że ze wszystkim zdąży się na czas. Jak najbardziej taka sytuacja będzie mogła być wtedy dla każdego odpowiednio komfortowa. Warto więc angażować dzieci w reklamach i starać się stwarzać im jak najlepsze warunki pracy, aby była to dla nich zabawa, a nie ciężka praca. Wtedy dzieci na pewno wyjdą naturalnie i taka reklama będzie mogła być zaliczana do udanych.