Hotelowi goście poczują się jak u Ciebie

ręczniki szybkoschnące

ręczniki szybkoschnąceJeżeli Twoim marzeniem od zawsze był hotel lub własny pensjonat, to pomyśl o tym, jak sprawić, żeby w głowach pracowników oraz gości, Twoje wymarzone miejsce dobrze się kojarzyło, a spójny wizerunek powoli utrwalał się w ich głowach. To nie jest proste zadanie, ale są na to sposoby!

Wszystko zaczyna się od obsługi. Relacje z klientami są bardzo ważne, a obsługa gości hotelowych powinna być na najwyższym poziomie. Nie jest łatwo ten pułap utrzymać, kiedy ludzie potrafią naciągnąć granice na skraj wytrzymałości, ale z całą pewnością uśmiech na twarzach pomoże. Jednak ze względu na to, że identyfikacja wizualna jest dzisiaj bardzo ważna, warto zadbać o mundurki pracownicze. Pomocna w tym jest odzież reklamowa. Nie trzeba wysilać się bardzo na nie wiadomo jak specyficzne stroje pracownicze. Ważne, żeby były równe, schludne i czyste. Dla lepszej identyfikacji warto podzielić stroje poszczególnych zespołów na kolory – inny do porządków przed hotelem, inny dla ekipy sprzątającej oraz dla kelnerów czy obsługi recepcji.

Drugim ważnym gadżetem są breloki. Nie wszystkie hotele, a już w ogóle pensjonaty mogą sobie pozwolić na elektroniczny sposób zamykania drzwi. W wielu miejscach funkcjonują jeszcze tradycyjne zamki z kluczami. I mimo że to jest oldchool dla wielu, to warto, żeby pamiętać o tym, że jest to również przestrzeń do zagospodarowania marketingowego. Do kluczy można dorobić specjalne reklamowe breloki z logo miejsca oraz z miłym hasłem, które będzie witało gości. Wszystko w zależności od przyjętej strategii promocyjnej.

Kolejnym bardzo ważnym elementem, z którym wszyscy goście mają styczność, to ręczniki reklamowe. Dużo osób podróżuje już bez nich, inni z kolei mimo posiadania własnych, to wolą te hotelowe. Warto wykorzystać ten produkt do promowania własnego miejsca. Białe, pachnące ręczniki reklamowe z logo pensjonatu lub hotelu, które czekają złożone w kostkę na nowych gości, to bardzo dobry pomysł na zwrócenie uwagi, że właściciel hotelu lub pensjonatu dba o szczegóły!

Jeżeli Twój biznes związany jest z prowadzeniem hotelu lub restauracji to bardzo dobrze wiesz, jak ważne są szczegóły. Równy ubiór pracowników, schludność i czystość pomieszczeń, świeże ręczniki i pościel. To wszystko składa się na wizerunek miejsca, które prowadzisz. Jednak dodatkowo ważne są dodatki, z którymi na co  dzień stykają się goście hotelowi. Pachnące mydełka z logotypem hotelu, ręczniki reklamowe etc. to ważne szczegóły. Aby wiedzieć więcej sprawdź prezenty firmowe w www.redbird.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *