Reklama to podstawa działalności każdej firmy. Bez niej nie można wyobrazić sobie szybkiego rozwoju, wzrostu produkcji czy rozpoznawania znaku towarowego wśród obecnych i potencjalnych klientów. Jak promować własne logo? Jak dbać o klientów? Na te pytania odpowiemy w niniejszym artykule.
Upominki reklamowe dla kogo
Zarówno upominki reklamowe z logo, jak i gadżety reklamowe należy traktować przede wszystkim jako nośnik informacji o firmie. Oba te rodzaje bezpłatnych prezentów oferowanych prze firmy różnią się zasadniczo przede wszystkim targetem – czyli grupą docelowych odbiorców, jak i często okazją, kiedy są wręczane.
Gadżety reklamowe to drobiazgi, które mogą z powodzeniem być wręczane wszystkim i przy każdej okazji. Niewielki koszt wyprodukowania ma szansę się zwrócić, nawet jeśli został przekazany osobie, która w ogóle nie jest i nie będzie zainteresowana skorzystaniem z usług lub towarów ofiarowanych przez reklamodawcę.
Upominki reklamowe z logo to wyższa półka prezentów reklamowych. Zazwyczaj produkowane są w mniejszej ilości sztuk. Są także znacznie cenniejsze w porównaniu z typowymi gadżetami reklamowymi. Firmy, decydując się na wydanie upominków reklamowych z logo, zazwyczaj produkują je z jasnym określeniem targetu – czyli komu będą wręczane. Ich wyższa wartość sprawia, że stają się także towarem pożądanym przez potencjalnych klientów.
Jakie upominki reklamowe
Upominki reklamowe różnią się nieco od gadżetów reklamowych. Posiadają one większą wartość i są bardziej pożądanym podarunkiem niż przykładowy długopis. W roli upominków reklamowych z logo doskonale sprawdzają się wszelkiego rodzaju prezenty, które reklamodawca chce oznakować swoim logo. Piękna skrzynka na wino z wygrawerowanym lub tłoczonym znakiem firmowym może być nie lada atrakcją. Także zegar ścienny z logo przedsiębiorstwa będzie miłym upominkiem i powieszony na ścianie długo będzie przypominał o darczyńcy.
Upominki reklamowe z logo mogą być doskonałym sposobem na uhonorowanie najlepszych pracowników czy najefektywniejszych kontrahentów. Mogą mieć także charakter okazjonalny – na przykład formą prezentów świątecznych.
Gdzie zamawiać upominki?
Zarówno upominki, jak i gadżety reklamowe najlepiej zamawiać w specjalizujących się w tego typu usługach agencjach reklamowych. Otrzymuje się wtedy gwarancję nie tylko wysokiej jakości półproduktu – to agencja przejmuje na siebie całość zobowiązań wynikających z prawidłowej realizacji zlecenia.
Innymi słowy – zamawiając najwyższej jakości upominek reklamowy z logo otrzymuje się pewność, że dostarczony produkt finalny nie będzie budził żadnych zastrzeżeń. To agencja przypilnuje, aby upominek nie był w najmniejszym nawet stopniu uszkodzony, a przygotowane logo (lub inne znakowanie) odzwierciedlało w 100% oczekiwania zleceniodawcy.